Igår var det dags för Emilys 4 minuter i strålkastarljuset,och det gick hur bra som helst,det var inga svaga nerver av nervositet inte! :) Hela våren har det övats varje fredag inför gårdagens föreställning.
Föreställningen var ,hör och häpna, Ronja Rövardotter!! Och min lilla sötnos skulle dansa som rumpnisse,gud vad jag skrattade när jag fick höra detta. Fick visat Emily klipp på datorn med rumpnissar och hon skrattade gott åt det också! :)
Hela föreställningen var 3 timmar lång,men det var det värt för att få se Emily där uppe på scenen i 4 minuter! ;)

Föreställningen var ,hör och häpna, Ronja Rövardotter!! Och min lilla sötnos skulle dansa som rumpnisse,gud vad jag skrattade när jag fick höra detta. Fick visat Emily klipp på datorn med rumpnissar och hon skrattade gott åt det också! :)
Hela föreställningen var 3 timmar lång,men det var det värt för att få se Emily där uppe på scenen i 4 minuter! ;)
Och en stolt mamma,pappa och lillebror som satt i publiken, en publik som var på på säkert 500 personer minst!
Emily med sin bästa kompis Eleanor!

2 kommentarer:
Haha Söt hon var!! =)
Har vi en blivande skådespelare i familjen tro. Synd att vi inte kunde se henne,men vi är jättestolta. Mormor o morfar
PS Hon är längst till vänster Linda ;)
Skicka en kommentar