måndag 21 juni 2010

Emilys första balett upträdande på riktig scen!

Igår var det dags för Emilys 4 minuter i strålkastarljuset,och det gick hur bra som helst,det var inga svaga nerver av nervositet inte! :) Hela våren har det övats varje fredag inför gårdagens föreställning.
Föreställningen var ,hör och häpna, Ronja Rövardotter!! Och min lilla sötnos skulle dansa som rumpnisse,gud vad jag skrattade när jag fick höra detta. Fick visat Emily klipp på datorn med rumpnissar och hon skrattade gott åt det också! :)
Hela föreställningen var 3 timmar lång,men det var det värt för att få se Emily där uppe på scenen i 4 minuter! ;)
Och en stolt mamma,pappa och lillebror som satt i publiken, en publik som var på på säkert 500 personer minst!


Emily med sin bästa kompis Eleanor!


Emily som rumpnisse,det är hon som är längst upp till vänster på alla kort,knappt man kan se det ...haha


2 kommentarer:

Hanna sa...

Haha Söt hon var!! =)

Anonym sa...

Har vi en blivande skådespelare i familjen tro. Synd att vi inte kunde se henne,men vi är jättestolta. Mormor o morfar

PS Hon är längst till vänster Linda ;)