För första gången sen jag flyttat hit gjorde vi en Midsommarstång,och man 'man tager vad man haver' som det heter och stången bekläddes med både murgröna,vinranka och andra blad och i sattes oxå gerberas,rosor mm och den blev så fin så fin!:) och dansat runt den fick vi oxå gjort!!:)
Vi körde picknick på vår gräsmatta då vi blev så många och det funkade kanonbra!
Kirby hade satt upp själva 'skelettet' till ett partytält men själva tyget kom aldrig på,så vi satt under bar himmel ändå men kom på massa andra saker man kunde använda 'skelettet' till... ;)hahahaha
Givetvis hade vi alldeles för mycket mat,men gott som tusan var det! Till efterätt blev det givetvis jordgubbstårta.
Vi höll faktikst igång ända till 2 tiden på söndagmorgon, Therese hade ju tagit med 'fruktdrycker' som vi var tvunga att prova några stycken! :) Tack tjejer för att ni gjorde en Midsommar att minnas för både mig och barnen. Nästa år kan det ju bli ganska glest runt stången....

5 kommentarer:
Tusen tack för en super midsommar! Chansen är stor att jag är med nästa år med ;)
Fast elefanten med snabeln vill jag nog inte klappa igen hihihi
Ser riktigt trevligt ut.Vad roligt att ni blev så många. Elefanten med snabeln........det lät det.Kram mamma
Fina bilder, ser väldigt trevligt ut för att härma mamma :)
Mysigt det ser ut! Fin stång o kransar! =)Fina bilder.
Härliga bilder! Ni hade det säkert lika härligt och trevligt som det ser ut =)
Skicka en kommentar