måndag 7 juni 2010

Ryggskott :(

Ja,inte blev det något bloggande i helgen heller då jag åkte på ryggsmärtor från helvetet igårförmiddag...
Hade så jävla ont så jag knappt kunde gå.
Åkte ner till Kirbys jobb och han försökte knäcka mig men det gick inte så bra, det är första gången jag skrikit och gråtit av smärta när han knäckt mig,så han fick bara masserat och gjort lite andra saker. Har knappt fått sova inatt,då jag bara kan ligga på sidan och så fort jag behövt röra mig har det gjort skitont :( Kan iallafall gå idag men det gör ont av att sitta ner och stå still för länge.
Fick för första gången på månader ta bilen för att ta barnen till skolan.

Och jag som har massor att göra denna veckan... 3 tårtor bla... men men det går åt bättringshållet,gäller bara att ta det lugnt.

Återkommer....

2 kommentarer:

Sofia sa...

Usch, låter inte roligt alls :(
Krya på dig! Kram kram

Hanna sa...

Usch då, men tur att du känner dig lite bättre! Hoppas du blir bra snarast!! Krya på dig, massa kram!

Ska man inte ligga på rygg o lägga upp benen på nåt (ganska högt), så att ryggen avlastas...? Har för mig att jag hört det iaf.