Lucia idag då,tyvärr blir det inte att vi firar det något särskilt.Ska titta på Svt när Emily kommer hem ikväll ,för hon tycker det är lika mysigt som jag. Tjuvkikade lite imorse och det tårades i mina ögon med en gång!
Var på Nike's julfest i fredags,missade ju förra året då jag och Anton var sjuka. I år fick vi följa med Nina och Ryan istället för Therese och Sander (för dom tyckte tydligen det var viktigare att åka till Australien än gå på festen;-))). Men vi gjorde inga besvikna,det blev lika galet som alla andra år vi gått...! :-)

2 kommentarer:
Ok jag får väl ringa och få lite info om galenskaperna då;) Kram från nyfiken mamma
ja gud man kan inte packa tidigare än en dag i förväg. då blir jag helt förvirrad ;)
Skicka en kommentar