Det har lyckats bli kallt även i Holland (imorse hela -8,men det känns som typ -12 då luften är så fuktig) och just nu snöar det för fullt,det ligger nog hela 4-5 cm därute nu! :-)
Bara att vänja sig för den 19de bär det av till Kanada i 2 veckor,massa snö och härliga -20 om vi har tur ;-P.
Barnen har varit sjuka hela veckan,men får nog släppa ut dom i snön strax och få lite frisk luft. Imorgon ska dom få gå till skolan igen ,för då kommer ju Hollands tomte Sinterklass till skolan och det får dom ju bara inte missa! :)
På söndag är den den riktiga 'Sinterklaasdagen' då kommer han delar ut alla julklappar till barnen i Holland. Vi firar ju bara lite grann då vi även har julen att fira med julklappar.
torsdag 2 december 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

1 kommentar:
Brrr, här var det -16 imorse. Lite vind på det och det blir ruskigt kallt. Visst är det vackert med snön men nä,jag tycker bättre om våren. Har redan börjat längta;)
Förstår ju att barnen tycker det är roligt med snö.Var nu riktigt snälla så Sinterklaas kommer till er;)Kram från mor
Skicka en kommentar