fredag 15 april 2011

Bonus viktnedgang

Som jag berättat går ju mannen på sträng diet, och i måndags när han var hos dietisten hade han gått ner 13 kilo (på knappt 4 veckor!)!! Så nu har han ca 15 kg kvar innan han nått vikten han vill ha.
Och tydligen så räcker det att ha en man på diet för att man ska gå ner några kilon själv för igårkväll när jag vägde mig,hade jag oxå gått ner 3 kg....
Känns ganska bra faktikst,inte för att jag vill gå ner mer,men lite på magen och armar har försvunnit,sa jag klagar inte ! ;-)

2 kommentarer:

martina sa...

Duktiga Ni är!!

Kramis.

Anonym sa...

Låter toppen. Vi kan gärna köra den dieten när ni kommer ;)Mamma