Och tydligen så räcker det att ha en man på diet för att man ska gå ner några kilon själv för igårkväll när jag vägde mig,hade jag oxå gått ner 3 kg....
Känns ganska bra faktikst,inte för att jag vill gå ner mer,men lite på magen och armar har försvunnit,sa jag klagar inte ! ;-)

2 kommentarer:
Duktiga Ni är!!
Kramis.
Låter toppen. Vi kan gärna köra den dieten när ni kommer ;)Mamma
Skicka en kommentar