Så ikväll blir det fredagsmys med bara sonen,vilket ska bli mysigt att kunna få rå om bara honom för en kväll blir ju inte så ofta man kan det längre med något av barnen,att ha egentid med dom alltså. Men får väl se,han mår inte riktigt hundra(huvudvärk och aningens febrig),så det kanske inte blir så mycket mys till slut iallafall...
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar