Och inte fanns det tid att aka tillbaka da mannen var med och maste till jobbet, sa fick ringa dom nar jag kom hem. Ja detta var ju jattekonstigt och hon visste inte hur det kunde gatt till,men skulle iallafall ringa Sverige och fraga om rad.
Sa 'ambassad damen' ringde mig dagen efter och sa att det har hant nagon ensstaka gang forut att langden inte andrats trots att man skrivit in annat matt.
Sa olyckligt nog drabbade det oss, sa idag fick jag ta med mig sonen tillbaka till Haag och ta nytt foto for nytt pass,och vi kollade 110 ggr att langden stamde!
Sa nu ar det bara och vanta och se om det stammer nar det kommer. Sa om nan vecka el 2 blir det en 4de resa till Den Haag pa en manad...kul,not!

1 kommentar:
Ja 74 cm var ju ett tag sen haha. Lycka till med Antons pass. Kram mor
Skicka en kommentar