onsdag 6 april 2011

vart ska detta sluta..??

Idag skulle Emily på kalas hos Daan,pojkvännen sen några år tillbaka ;) (det var dock slut i början av året men dom 'blev ihop' igen lite senare och nu 'are they going strong' haha).
Så hon kommer ner och har målat mascara på ögonfransarna imorse,för hon skulle ju faktikst på kalas! HJALP,ska det börjas redan tänkte jag.
Sen hade hon satt på sig en tröja med ett trumset tryck på,och på den står det 'Beat you like a drum'!,för Daan spelar ju faktikst trummor så hon ville han den på sig,sen till detta tajta jeans och nitbälte för det var ju bara killar på kalaset så hon fick ju se lite 'killig' ut som hon uttryckte det! hahaha
ja jisses,vet inte vart det här ska sluta för när skolan var slut kom Daan bärandes på en stor teckning som Emily målat till honom - ett brudspar föreställande dom två ..... Min älskade lilla dotter är ju bara 7,5 år ännu liksom (Daan blir 9 på lördag ;), kan inte minnas att jag någonsin målade giftas bilder föreställande mig och nån liten pojkvasker när jag var i hennes ålder!
Men jag frågade iallafall Daans mamma idag när vi ska börja planera bröllopet.......! ;-))

4 kommentarer:

Sofia sa...

Hahaha det ska börjas i tid...... Bara lite farligt ;)

Anonym sa...

Nej,nej,nej Emily, du får inte växa så fort.Jag hinner inte med.....du föddes ju alldeles nyss ;) Kram från mormor

Cissi sa...

Gud så roligt! De är ju för roliga :)
När vi skulle köpa kläder till lilla Milou försvann såklart Sophie på Lindex och jag hittade henne bland sminket och sa att hon skulle komma och får till svar: Jag måste bara kolla lite smink först. Eh nej skulle inte tro det...

Martina sa...

Så himla goa dom är!
Det går fort vill jag säga... liten suck för min söta Elin som växer ifrån mig...