Har jag startat...ahahahaha säkert har ju inte ens tid med denna jag har! :)
Men mammas vännina Lisbeth har startat en som handlar om allt möjligt,mest auktion-loppisprylar hon hittar överallt,dekorationstips och goda recept däremellan,så spana gärna i den!
Sen har vår vän Malin där hemma i Sverige börjat blogga,kanske kommer hon skriva om skillnaden att bo i Holland och Sverige nu när dom flyttat hem igen,jag vet inte ,hon har precis börjat blogga! Kul ,kul :)
Ok stryka å tvätta var det......
fredag 14 september 2007
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar