tisdag 11 september 2007
Neeeeej inte nuuuu
Mannen kom hem idag och var helblek...han hade spytt hela förmiddagen på jobbet... *men superhero som han tror att han ar,fortsatter han å jobba,ja vad ska man säga/skyll dig själv..typ..* Så nu går jag som på nålar,för ni som känner mig vet vilken skräck jag har för allt som har med kräkningar att göra och ännu mer nervös bli jag att jag el ungarna ska åka på det eftersom vi åker till Grekland om 5 dagar- det ÄR min största mardröm,att ungarna el jag spyr när man flyger!!!! Så jag ber till alla gudar som finns att det bara är matförgiftning,så att vi andra slipper få det...eller att vi får det och det e över tills söndag!! HJÄÄÄÄÄLP!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

3 kommentarer:
Husmorstips: Du som vuxen ska svälja ca 10 hela vitpepparkorn och barnen de är väl ganska små så kanske under 5 vitpepparkorn till dem (2-3 st), om man kan få dem att svälja dem hela. Detta är ett allmänt kännt husmorstips mot magsjuka som förekommer hemma i Sverige.
Hälsningar
Nina
Neeej! Hoppas att ni klarar er!! Ja som du säger- hoppas att det är matförgiftning han har åkt på.
Håller tummarna för er så att eran resa blir kräk fri!
Kram Martina.
Håller med Nina......för guds skull ät vitpepparkorn. Då kanske DU klarar dig åtminstone. Trösta dig med att Kirby är frisk till på söndag och han är ju lugnet själv, så han tar garanterat hand om er vad som än händer. Håller alla tummar jag kan. Mamma
Skicka en kommentar