måndag 3 september 2007

Sötaste Emily

Idag när Emily ätit färdigt sin frukost ,gick hon ifrån bordet och försvann till vad jag trodde-toaletten, så jag gick till köket och fixade hennes snacklåda som hon skulle ha med till lekskolan. När jag vänder mig om för att börja gå mot trappan ,kommer Emily genom dörren hållandes 3 tanborstar MED tandkräm,så hon hade alltså gått upp för att göra iordning sin ,Antons och min tandborste och alla med 'rätt' tandkräm på - sin och Antons med rosa tandkräm och min med grön tandkräm!!!!Låter kanske löjligt me jag blev faktiskt lite rörd,hur hon tänkt på oss allihopa när hon gick upp för att hämta sin tandborste! Tack söta gullunge!

4 kommentarer:

Anonym sa...

=) SÖTNOS!!!!! Puss på dig!

Cissi sa...

men gud så gulligt!!! typiskt moment när man som mamma börjar böla ;)

Anonym sa...

Det var gulligt gjort. Det kanske hon gör åt mormor o morfar också när vi kommer ;)

Cissi sa...

Hej hej! du är utmanad i min blogg ;)