Emily är väldigt duktig på att måla,hon har börjat måla jättofta,gärna gubbar etc.
Här komme några exempel:
Tyvärr har den hamnat på sidan,men hon har använt stickers och målat gubbar i varsitt hörn,en har en hatt och en har en krona...
Får se vad det kan bli av detta! :)

4 kommentarer:
Be henne rita av mormor o morfar också (även Sofia kanske). Skulle vara kul att se resultatet :)Kram mamma
Glömde ju säga att det var jättefina teckningar.......mormor
Hej Linda ,vad roligt med din blogg.kan man följa prinsessan och prinsen,man ser dom ju inte så ofta .Håller på med middag steker fisk så jag får läsa mer en annan gång.Läste som hastigast att ni har vii,du ett tips din mamma är en hejare på det!!!! vi slog ihjäl kaniner en natt här och bowla och drack vin,hm dags nu igen kanske. allt gott Kram Lisbeth
Ja hon målar jättefint den lilla stumpan!! Speciellt mig... hihi!! Skicka mer täckningar, Tack! Puss från Moster
Skicka en kommentar