torsdag 24 mars 2011

Den här lilla bloggen hamnar mer och mer på efterkälken,men så blir det när man tycker man har kontakt med 'alla' på facebook numera,tro det eller ej så har min lilla mamma oxå skaffat sig det nu! ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja det trodde du inte va;)Nu väntar vi bara på din moster o faster också hihi. Kram mamma