Mamma och son mår bra,det tog 9 timmar från igångsättning och han kom på dagen han var uträknad! Han väger 2915 gr och var 49 lång,en liten goding alltså! :)
En som var lite,men bara lite, besviken var ju Emily då hon så gärna ville ha en tjejkusin,för hon tycket det räckte med dom 2 killkusinerna hon redan har i Kanada,men hon fick se bilden på Liam och smälte direkt ;)
Ett stort Grattis till min älskade syster och Niklas!!!!!
Och jag gissade ju faktikst rätt... ;)

3 kommentarer:
Grattis till er alla! Jag ser dom kanske snart gå omkring stolta med vagn i Mölnlycke =)
Kram
Ja en sån goding. Lika söt som dom älskade kusinerna i Holland. Kram mormor o morfar för tredje gången
Tack!
Idag va vi ute på 1tim promenad i Mölnlycke. Såååå skönt att komma ut o röra på sig!!
Skicka en kommentar