torsdag 3 mars 2011

Jag har blivit MOSTER!!!!!

Efter en av dom längsta dagarna i mitt liv ;),blev jag moster igårkväll till en liten Liam!!!
Mamma och son mår bra,det tog 9 timmar från igångsättning och han kom på dagen han var uträknad! Han väger 2915 gr och var 49 lång,en liten goding alltså! :)

En som var lite,men bara lite, besviken var ju Emily då hon så gärna ville ha en tjejkusin,för hon tycket det räckte med dom 2 killkusinerna hon redan har i Kanada,men hon fick se bilden på Liam och smälte direkt ;)

Ett stort Grattis till min älskade syster och Niklas!!!!!

Och jag gissade ju faktikst rätt... ;)


3 kommentarer:

Martina sa...

Grattis till er alla! Jag ser dom kanske snart gå omkring stolta med vagn i Mölnlycke =)

Kram

Anonym sa...

Ja en sån goding. Lika söt som dom älskade kusinerna i Holland. Kram mormor o morfar för tredje gången

Hanna sa...

Tack!
Idag va vi ute på 1tim promenad i Mölnlycke. Såååå skönt att komma ut o röra på sig!!