torsdag 24 mars 2011

Våren är här med säkerhet!

Graderna är upp runt 16 idag,och det ska hålla i sig runt 13+15 grader kommande veckor!! Underbart,energin och glädjen är tillbaka igen!

1 kommentar:

Hanna sa...

Åhh jag tror jag kommer ner till dig/er!!