torsdag 3 mars 2011

'Mammaaa,mammaaa!!'
Jag går till toaletten där Anton sitter och har gjort nr 2.
'-Men mamma,hör du inte att jag ropar FÄRDIG, om jag ropar FÄRDIG är det DU som ska komma. För om jag vill att pappa ska komma ropar jag I'M DONE!! hahahah
Underbara,smarta unge!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Dessa kommentarer......jag skrattar ihjäl mig. Kram mamma

Hanna sa...

hahaha gullunge!