torsdag 17 november 2011

ho ho nagon kvar dar ute ;)

Förstår om ingen föjler denna blogg mer, här händer det inte mycket på denna bloggen inte... ;) Har nästan glömt av den om jag ska vara ärlig...men ska försöka bättre mig och hoppas blogglusten kommer tillbaka igen.
Var ju i Sverige i 3 veckor,och efter barnen började skolan i början av sept. har det vart fullbokat i kalendern med födelsedagar,besök av familjen ggr 2 och Halloween.
Det har vart ett ganska jobbigt år med alla dessa flyttande vänner man har skaffat sig ;) och fler verkar det bli som flyttar iväg tyvärr... the charm of being an expat.... så det har väl oxå varit en del av att man inte haft lust att skriva.

Som sagt ska göra mitt bästa att komma tillbaka hit på bloggen igen!

2 kommentarer:

Martina sa...

JAAAAAAAAA!
Jag saknar dig här,
är inne ofta och kollar till dig. Men nu det sista så har jag läst samma rader om och om och om igen...

Massa kramar till Er!

Anonym sa...

Ja, den där "Full rulle ..."-rubriken kan man ju nu. Det var skönt att äntligen se något annat ;-)
/Monica