Men 1 ljuset i advenststaken tändes, och jag som inte kommit så långt i Shabby chic världen ännu använder advenstljusstaken jag gjorde i högstadiet - en lång planka med 4 fyrkantiga träbitar limmade på och så har den en sån där 'bränd' look *se bild nedan*,det e grejer det! :) Om jag kommer ihåg i år ska jag faktiskt försöka uppdatera mig med en ny ljusstake medans vi är hemma i Sverige.
Jag är nog lite gammalmodig när det kommer till just julen,älskar allt det röda och gröna och massor av tomtar,mina favorittomtar är ju dom med mössor som hänger ner i ansiktet, så jädrans söta! :) Så här hemma hos mig hittar ni inte mycket trendigt i juldekorations väg.
Snygg va! HAHA och jag veeeeeet -alldeles för långa ljus men man tager vad man haver när man inte ens hunnit handla ljus den senaste tiden.

2 kommentarer:
Det är helt rätt Linda......rött, grönt och guld (trots att jag inte är så förtjust i guldgrejer annars faktiskt).Och jag som inte heller vill ändra på så mycket har en ny adventsljusstake igen :-)(gjorde ju iordning en förra året som jag tyckte blev för liten)I år har jag tjocka blockljus med siffror på på ett zinkfat...det du. Får väl tända ljus varje kväll för att det ska hända något med höjdskillnaden ;)
....det var din kära mor som skrev :)
Skicka en kommentar