..kan jag inte lära mig att säga NEJ,när jag egentligen inte vill!??
Men vad gör man när en 14 åring ringer (Emilys kompis syster) och frågar om hon och jag kan göra en tårta tillsammans till hennes födelsedag på torsdag ,ja då har man ju inte hjärta att säga nej eller hur! ;) Önskar bara dom kunde hört av sig lite tidigare så jag hade haft mer tid att planera bara... jaja. Nån slags Katy Perry godistårta tror jag det skulle vara,får se hur den blir!
måndag 28 november 2011
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

2 kommentarer:
Tjohooo!
Nu har du nog skrivit för ett år framöver... ;)
Näe det är väll så, nej är svårt.
Ta mer betalt när det är så tätt inpå;) Det gör ju Stena Line haha. Mor
Skicka en kommentar