First and foremost to the best husband in the world,Kirby!!!! I LOOOOOOOVE YOU!!! =))
And then off course to all my family here in Sweden and my extended family in Canada and my friends,and Im sending an extra big loving thought to my friend Rebecca and her family since they have to spend this day in an hospital in England with their little daughter Lucy instead of having fun with Grandma, who they are visiting!
And Happy 31st Anniversary to my lovely parents today,I´m pretty sure Valentines day wasnt big at all back then... =) Love you !!
onsdag 14 februari 2007
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

1 kommentar:
Tack för en trevlig fika idag! Tim frågade strax efter att ni hade åkt- dom kommer imorgon igen va?
Det var sååå kul att få se och prata lite strunt min gamla vän igen!
Kramar till er på Alla Hjärtans Dag!
// Martina.
Skicka en kommentar