söndag 11 februari 2007

I Sverigeeeee!!!!

Det var det inte så många som visste,att jag faktiskt e ¨hemma¨ nu!!! Kom i fredags och överraskade syrran till hennes kalas,och likaså släkten som kom på kalaset igår,jättekul! Än så länge tar vi det bara lugnt,det e ju ganska kallt så man går inte gärna ut längre stunder. Ska väl få träffat lite kompisar i veckan är det väl tänkt och äta allt jag saknat! =) Igår vart det Emmabodatårta,guuuuud vad den är god,och även på dessa 2 veckors meny står; blodpudding,ostkaka,lösgodis(=),wienerkorv mm.......mmmm det här ska bli 2 bra veckor.!!Återkommer senare i veckan!;) Kram till er alla

Inga kommentarer: