onsdag 21 februari 2007

Några Grattis igen!!

JÄTTEGRATTIS till min kusin Kajsa som fyller år idag!!!! Får se om vi ses i eftremiddag med all snö som faller.... Kram på dig iallafall så länge!


Sen ett försenat JÄTTEGRATTIS till MARIE som fyllde 30 i måndags,jag ska ringa dig strax och kolla om bebben kom på din födelsedag eller inte!! ;) Kramis

Inga kommentarer: