JÄTTEGRATTIS till min kusin Kajsa som fyller år idag!!!! Får se om vi ses i eftremiddag med all snö som faller.... Kram på dig iallafall så länge!
Sen ett försenat JÄTTEGRATTIS till MARIE som fyllde 30 i måndags,jag ska ringa dig strax och kolla om bebben kom på din födelsedag eller inte!! ;) Kramis
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar