fredag 26 oktober 2007

Dags att ta nya tag

när det kommer till holländskan,nu kan jag liksom inte ha mer 'undanflykter ' mer,för nu har ALLVARET börjat med Emily i holländsk skola,så nu måste jag ta tag i mig själv och göra det här framför allt för Emilys skull,så hon slipper ha den där 'knepiga morsan som pratar konstigt'! ;) Therese har lovat att gå med och hålla mig sällskap,så nu ska vi bara hitta en lämplig kurs. Kansek får vi lov att vänta till efter nyåret med ny kurs,men det SKA iallafall hända!!!!!!!

6 kommentarer:

Cissi sa...

se där ja! vad duktiga ni är! då kan ni öva lite med mig sen ;)

Anonym sa...

http://www.volksuniversiteit.nl/naardenbussum/

Anonym sa...

Jösses, nu får väl mormor o morfar ta en kurs också, annars förstår vi väl inte vad barnbarnen säger till slut. Kram

Anonym sa...

Ohmigodd! Jag vill också med!!!

Anonym sa...

Kämpa på sis! Jag ska ju ta mig en tyskakurs nån gång....

Anonym sa...

Det kommer du klara galant! Lycka till från kusinen...