Nu på onsdag är det ju Halloween och vi försöker föra in lite sådan tradition i vårt hem,jag tycker det är en ganska rolig tradition och Kirby är ju uppväxt med den. Har dekorerat lite i vardagsrummet med lite spöken,spindlar och pumpor. Förrförra året började vi oxå skära pumpor och förra året fick vi sällskap av Therese och Sander som även detta år ska 'joina' oss i pumpa skärandet. Så på söndag ska vi sitta här och karva in mönster i massa(?) pumpor och jag tror att vi även får sällskap av Bill (kanadensare) och Jordan (engelsman,båda jobbarkompisar till T och S), så bildbevis kommer väl efter helgen!TYvärr glömde vi av så egna pumpor i år,vi gjorde t förra året och dom blev riktigt bra.
Pumporna från förra året!
Emily å en pumpa 2 år sedan!

2 kommentarer:
Oj, är det två år sen jag var med. Vad tiden går fort. Mamma
Schyssta pumpor!! Har nog inte sett dom korten....?! Jag vill åsså göra sånna!=))
Skicka en kommentar