fredag 26 oktober 2007

Halloween på intågande

Nu på onsdag är det ju Halloween och vi försöker föra in lite sådan tradition i vårt hem,jag tycker det är en ganska rolig tradition och Kirby är ju uppväxt med den. Har dekorerat lite i vardagsrummet med lite spöken,spindlar och pumpor. Förrförra året började vi oxå skära pumpor och förra året fick vi sällskap av Therese och Sander som även detta år ska 'joina' oss i pumpa skärandet. Så på söndag ska vi sitta här och karva in mönster i massa(?) pumpor och jag tror att vi även får sällskap av Bill (kanadensare) och Jordan (engelsman,båda jobbarkompisar till T och S), så bildbevis kommer väl efter helgen!TYvärr glömde vi av så egna pumpor i år,vi gjorde t förra året och dom blev riktigt bra.
Pumporna från förra året!
Emily å en pumpa 2 år sedan!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, är det två år sen jag var med. Vad tiden går fort. Mamma

Anonym sa...

Schyssta pumpor!! Har nog inte sett dom korten....?! Jag vill åsså göra sånna!=))