fredag 26 oktober 2007

Oktober-Partymånad nr 1

Tror nästan varenda kotte vi känner är födda i oktober och då bidrar vi ju själva med 2 stycken... Varje helg är det ett födeledagskalas,Emily å Anton ,Holly (min engelska väninna Rebeccas dotter),Julian (Cissi's son) och Rebecca själv har alla kalas helgerna efter varandra!! Plus att några av mina vänner el. vänners barn hemma i Sverige fyller år Och det blev oxå utökning denna oktober med Alex's (vår vän i USA)son Leonardo,och våra vänner Dana och Glenn i södra Holland fick en liten Owen den 14de..... snälla sluta ha sex i januari!!! hahahaha

Vi körde ju dubbelkalas även detta år,nästa år ska Emily få ha sitt egna kalas. Min familj var ju nere,alla 4 plus 1 pojkvän,så det vart folk instuvade i varje hörn! ;) Man tycker man har stort hus,tills släkten kommer! ;) Vi blev 18 st på kalaset,om alla hade kunnat hade vi kunnat bli 30....så tur i oturen att alla inte kunde komma kanske, synd bara att det bara var 2 barn som kunde komma! Emily ville ha Dora som Tema så det blev det förutom Antons tårta som blev med Diego på (Doras kusin!:) (Det finns några bilder att titta på ,på Ninas blogg,vi har ej laddat ner våra än,så det kommer!!)
Helgen efter var vi på kalas hos Julian,Cissi hade fixat Piratkalas,och gjort en egen superfin pirattårta (kolla in Cissi's blogg för bild) och vi fick även stanna kvar på middag ,mycket trevligt hade vi och fnittriga blev vi oxå efter några glas vin...är det så det ska vara på BARNkalas...? ;)hihi

Å nu på lördag är det återigen 2 kalas. Emilys ska gå på kalas på dagen och mamma ska gå på kalas på kvällen! Jag ska upp till Edam och fira Rebecca och Emily ska till Monkey Town i Bussum på kalas för Winchicka (el. hur man stavar ett indiskt namn...) en tjej från hennes lekskola,på dagen! Så full rulle även denna helg.

1 kommentar:

Cissi sa...

Det var väldigt fnissigt på kvällen kommer inte ens ihåg varför ;) Drack vi vin??
Jättesynd att vi missade Emily och Antons kalas :(