Emily verkar ha fatt en rejäl omgång av magsjukan (kräksjuka?),hade samma symtom som Anton igar med huvudvark men oxa feber och sen kom kräkningar på eftermiddag-kvällen. Men hon var helt ok under natten men nu spydde hon 3 ggr på förmiddagen stcakarn och hon har ju ingenting att fa upp,det hon druckit kommer upp med en gang igen och atit har hon ju inte gjort sen igår morse.... lider med henne för jag hatar allt vad magsjuka heter,som ni säkert redan vet!Nu är det bara att hålla tummar att jag och K inte får det.....
Här kommer ett kort på vår lilla 'Dora' som hon brukar vara när hon e frisk! (Dora outfiten fick hon av Grandma i födelsedagspresent!:)

4 kommentarer:
vad fin hon är! nu bara en Boots dräkt till Julian så är det klart ;)
Riktigt sjysst outfit. Jag vet en liten tjej här hemma som skulle vilja ha en likadan :-) Snygg layout på bloggen förresten. Förlåt, Jag är lite efter mig...
Nu fick jag äntligen ett kort på min lilla Dora. Hon är lika söt i svart hår :). Kram Mormor
Magsjuka e ju inget trevligt alls... stackars små!
Söt Emily-Dora! ;) Kramis!
Skicka en kommentar