torsdag 25 oktober 2007
Dålig,sämre,sämst...
Det e jag det,när det kommer till min lilla blogg. Bloggen har helt fått läggas åt sidan för mitt nya stora 'intresse' Facebook.... ja ,jag vet att jag pratat om det förut och skulle förklara vad det var men det har gått så lång tid att numera har ALLA mina vänner det oxå,så jag skippar förklaringen nu! ;)) MEN det är något som tar upp en jävla massa tid som skulle kunna gå till annat ,men har man väl loggat in sig på fejsboken,så sitter man där och hamnar längre bort än vad man absolut tänkt sig och så var den kvällen till spillo,så jag ska allvarligt försöka lägga mindre tid där och försöka lägga lite mer tid här och tid på läsa och kanske lite tid på min man oxå..! ;)) Men nu ska här lagas mat,så nu måste jag avsluta här ändå,förhoppningsvis kommer jag tillbaka senare ikväll el imorgon...... Om det e nån som bryr sig vill säga,ni få stackare som läser min blogg har väl gett upp! ;) Måset ju blogga om min 'lilla' älskade dotter som börjat skolan och blivit stora damen,men som sagt återkommer om det! Kramen
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

3 kommentarer:
äntligen! jag har väntat och väntat. tur att jag pratar med dig annars kan man ju tro att något hänt ;) jotack fejsboken har jag också fastnat i. fast det kanske du vet redan hihihihi
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNTLIGEN säger jag också. Här sitter man dag efter dag och hoppas på lite information;) Tur att vi var nere hos er nyss och att Cissi skriver om vad ni har för er......Puss o kram från mamsen
PS Kan man få ett kort på Dora-Emily
Jadu Linda - nu får du skärpa dig !!! jag som kikar in VARJE dag för att läsa vad ni har föe er ... & inget nytt !!! hahaha
Säger jag som knappt aldrig skriver nåt heller nuförtiden! men det är ju en annan historia !! :)
kram Linda
Skicka en kommentar