Igår var det simskola för Emily,som varje tisdag, men igår vart det extra kul för Emily fick brev att hon ska få gå över till nästa 'simgrupp' -ett steg närmare ett A diplom men det kommer ju ta ett tag till innan det blir ett diplom. Emily själv var jättestolt och det var även mamma!:)
Senare på kvällen var det dags för mig att gå på Ladies Night på bio tillsammans med Cissi, jättetrevligt var det, och ni kan läsa om det hela på Cissis blogg! ;)
onsdag 19 november 2008
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

2 kommentarer:
Jättekul att det går så bra för henne. Julian kan ju inte flyta han håller sig mest under vattnet ;)
Va roligt att hon äntligen får "simma vidare uppåt"!! Hon e ju sååååå duktig!!! Hon e ju som en fisk i vattnet! =)
Precis som moster....NOT haha!
Grattis Emily! Kram fr krull-moster
Skicka en kommentar