fredag 28 november 2008

Mina nya vinterdojjor

Therese och Sander kom förbi med en skoleverans ikväll! Jag hittade ett par vinterstövlar på Nike när jag och syrran var där i måndags,men det fanns ej min storlek men gick att beställa så det gjorde jag. Så nu e jag rustad för en kall svensk jul! ;)Vad tycks??

7 kommentarer:

Therese sa...

En kombination av stajl, funktion och värme. Kan det bli mycket bättre? Happy Friday!

Anonym sa...

Wow,tjusiga, nu får vi hoppas på mycket snö o kallt. Är barnen rustade för snön också? (om den kommer vill säga). Skulle funnits en affär där man kunde hyra kläder eftersom det bara rör sig om en vecka. Sen är ni tillbaka i kanske bara lite kyla o slask. Mor

Emma sa...

Wow! Skitsnygga!

Anonym sa...

Ur snygga!
/ Martina.

Anonym sa...

Fasen va snygga/söta dom e!!! Vill oxå ha! ;) Bra köp! =)

Anonym sa...

Grymma! I helgen hade visst våra kära päron en nostalgi-afton på nån gammal restaurang dom brukade hänga på förr i tiden. Får ringa mor och kolla hur dom hade det. Jag jobbar förresten bara måndag kväll den veckan som ni är hemma så då hoppas jag vi ska få till det nån dag. Kram på er från en tjockis

Anonym sa...

Ha,ha,Jenny, du är rolig du. Jodå vi hade allt roligt (nästan FÖR roligt, man är ju inte 20 längre)Jag berättar inte mer här, du får prata med mor o far, hi,hi. Kram från Lindas päron