Så nu kommer ni inte se mycket av mig,jag tänker hålla mig hemma med Dr Oetker och baka ihjäl mig på jäsdegar!!! :))
Yep,jäsblanding är den produkt som kommer uppta halva min resväska när vi åker tillbaka hem till Holland efter jul!
P.s Måset erkänna att jag inte kom ihåg hur jag skulle få till lussebullarna,så jag gjorde några S innan jag insåg att jag måset rulla dom lite till. Kan säga att halva första plåten såg ut som om Em och Anton hade gjort den...hahahaha
Yep,jäsblanding är den produkt som kommer uppta halva min resväska när vi åker tillbaka hem till Holland efter jul!
P.s Måset erkänna att jag inte kom ihåg hur jag skulle få till lussebullarna,så jag gjorde några S innan jag insåg att jag måset rulla dom lite till. Kan säga att halva första plåten såg ut som om Em och Anton hade gjort den...hahahaha

4 kommentarer:
Vad säger Dr Teall om du ska umgås med Dr Oetker så mycket;)
Hur bullarna ser ut spelar ingen roll bara dom smakar bra. Kram mor
ja här blev det också lussebullar men med vanlig hederlig jäst och de blev också bra. vet bara inte varför jag bakade dem för jag tycker ju inte om det...
haha jag har inte heller bakat lussenullar sen bgd.....!? Jag hade tänkt göra det igår, men då blev jag inbeodrad att jobba.=(
Men nån dag ska jag väl få till det!
Ska göra saffranskusar m kesella, ska visst bli mkt saftiga, får se om jag lyckas!? Måste även frosta av frysen först, så dom får plats! =)
oj, lusseBullar skulle det ju stå! hahaha
Skicka en kommentar