Tänkte jag oxå skulle kolla i svenska julkalendern på SVT:s webtv,så tjuvtittade på första avsnittet igårkväll utan barnen,men jag måset säga jag blev riktigt besviken.
Bara inledningen gjorde mig ointresserad med gråa fula hus och låtsasmiljö och själva avsnittet i sig såg ju ut att vara inspelad på en låtsas steril vit sjukhusmiljö eller nått. Men jag tänkte ok,det kankse bara är jag som tycker den är tråkig men mina barn tyckte inte heller om den,jag tvingade dom att titta på andra avsnittet för att se om dom kanske tyckte det blev roligare. Men tyvärr, det blev ingen hit i denna familjen i år.
Undrar bara var alla mysiga, mer 'verkliga', juliga julkalendrar tog vägen utan massa 'spacead' miljö. Nä,tacka vet jag Albert och Herbert! ;)
torsdag 4 december 2008
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

3 kommentarer:
Håller fullständigt med dig,Linda. Det ska vara juliga kalendrar. Mor
Håller med er...
Dom som var när vi var små var så juliga och vintriga. Många av dom ialla fall...
Men på nått sätt så har Elin och Tim fattat tycke för årets julkalender.
/ Martina.
Jag har inte spanat in den än... Kanske inte gör det heller!?
"Det var bättre förr"! ;)
Skicka en kommentar