När vi näsatn var färdiga att klä granen säger Emily
- Det är tur att ni har barn, mamma!
-Ja,det är det men vad menar du??
-Ja men,annars hade ni aldrig orkat klä granen!
NÄ,det e nog sant.....hihihi
Andra grejen ikväll med Emily var nu när jag skulle natta henne. Vi satt och sjöng ur Barnkammarboken, och Emily skulle välja vilka sånger som hon sedan alldeles själv skulle sjunga. Hon valde bl.a Bä Bä Vita Lamm och då sjöng hon:
''Bä,bä vita lamm,har du någon ull
Ja,ja kära barn jag har HÄCKEN full ''.... hahaha
Det är vad jag skulle behöva sjunga just nu med allt som behövs göras,köpas etc..!! ;))
Oh just ja,ytterligare en grej hon sa härom morgonen .
Hon hade kommit in till oss under natten och sov i våran säng(det händer ytterst sällan att hon kommer in till oss på natten annars) och på morgonen när vi alla vaknar frågar Kirby Emily:
-Men varför kom du in till oss inatt istället för att sova i din säng?
-Jag vet inte, svarar hon men utbrister nästan direkt efter ' -Men mamma är väldigt varm och go att sova i jämte!
Gullunge!:)
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

3 kommentarer:
Underbara Emily!! =) Puss på dig!
Hon är ju för rolig!
Ha ha, den texten var bra, den ska jag sjunga varje dag tills ni kommer. Kram mamma
Skicka en kommentar