torsdag 4 december 2008

Juligt utseende

Väkommen till den just nu 'juliga' bloggen. Cissi har hittat en ny bloggdrog- att kunna byta utseende utanför blogger.com, ajajaj! ;) Så här kommer nog bytas utseende ofta(re än förut:),så nu försvann min bloggångest lite! ;)

5 kommentarer:

Anonym sa...

ååh så fint :)

Anonym sa...

Åh, vilen tjusig sida man hamnade på idag då !!!

På min blogg går det minsann inte att välja såna fina ... finns bara en massa trista :(

Ha en bra dag & helg !!

kram Linda med fam

Cissi sa...

åh så fint det blev! jag satt alldelse för länge igår och fixade. nu vill jag nästan att julen ska vara över så jag kan byta igen hihi. nej så illa är det inte

Anonym sa...

Jättefint tycker mamma

Anonym sa...

Ja, den var ju julig o fin!! =)