What's on my mind and happenings in my life surrounded by family and friends!
torsdag 4 december 2008
Juligt utseende
Väkommen till den just nu 'juliga' bloggen. Cissi har hittat en ny bloggdrog- att kunna byta utseende utanför blogger.com, ajajaj! ;) Så här kommer nog bytas utseende ofta(re än förut:),så nu försvann min bloggångest lite! ;)
åh så fint det blev! jag satt alldelse för länge igår och fixade. nu vill jag nästan att julen ska vara över så jag kan byta igen hihi. nej så illa är det inte
5 kommentarer:
ååh så fint :)
Åh, vilen tjusig sida man hamnade på idag då !!!
På min blogg går det minsann inte att välja såna fina ... finns bara en massa trista :(
Ha en bra dag & helg !!
kram Linda med fam
åh så fint det blev! jag satt alldelse för länge igår och fixade. nu vill jag nästan att julen ska vara över så jag kan byta igen hihi. nej så illa är det inte
Jättefint tycker mamma
Ja, den var ju julig o fin!! =)
Skicka en kommentar