What's on my mind and happenings in my life surrounded by family and friends!
fredag 12 december 2008
Bära eller brista
Ja det får bära eller brista men jag ska gå på partyt ikväll även om näsan rinner som värsta kranen och jag går på halvfart. I värsta fall får jag väl bara åka hem tidigare än alla andra. ;)
1 kommentar:
Yeah, sure ;-)
Skicka en kommentar