onsdag 3 december 2008

2 Kissfria nätter!!

Det hjälpte visst att beklaga sig lite för nu har dte varit kissfria lakan i 2 nätter och jag fortsätter låtsasklaga lite till så kanske det fortsätter vara torrt i sängen!! ;)

1 kommentar:

Cissi sa...

sedär ja! vad bra! fortsätt klaga lite du så blir det säkert bra ;)