What's on my mind and happenings in my life surrounded by family and friends!
onsdag 3 december 2008
2 Kissfria nätter!!
Det hjälpte visst att beklaga sig lite för nu har dte varit kissfria lakan i 2 nätter och jag fortsätter låtsasklaga lite till så kanske det fortsätter vara torrt i sängen!! ;)
1 kommentar:
sedär ja! vad bra! fortsätt klaga lite du så blir det säkert bra ;)
Skicka en kommentar