What's on my mind and happenings in my life surrounded by family and friends!
åh vad spännande! jag har redan bett mamma köpa hem ett par flaskor till jul.
Ja visst är det gott!Älskar glögg!/ Martina.
Vad bra. Jag har en flaska med årets glögg här som jag tankte ta med till Nina den 17:de...
Skicka en kommentar
3 kommentarer:
åh vad spännande! jag har redan bett mamma köpa hem ett par flaskor till jul.
Ja visst är det gott!
Älskar glögg!
/ Martina.
Vad bra. Jag har en flaska med årets glögg här som jag tankte ta med till Nina den 17:de...
Skicka en kommentar