onsdag 3 december 2008

Äntligen,1a koppen!

Här sitter jag nu med årets första kopp med 'Årets glögg' med blåbärs smak ,det smakar inte illa vill jag lova! :)

3 kommentarer:

Cissi sa...

åh vad spännande! jag har redan bett mamma köpa hem ett par flaskor till jul.

Anonym sa...

Ja visst är det gott!
Älskar glögg!

/ Martina.

Emma sa...

Vad bra. Jag har en flaska med årets glögg här som jag tankte ta med till Nina den 17:de...