Anton har ju varit blöjfri på dagen i över ett halvår nu men blöjfri på natten blev han först för några månader sedan. Men den senaste veckan har varit en katastrof med nerkissad säng 5 nätter -4 nätter på raken ,2 torra nätter och nu senast natten som var,då kissade han ner sig i sin säng så han fick komma och sova hos oss och när jag väckte honom på morgonen hade han även kissat ner våran säng....
Så nu vet jag inte vad jag ska göra!????Är det bara en dipp ,som jag vet att barn kan få,eller ska det fortsätta så här -det är INTE kul att behöva byta lakan varje dag!
Han måset alltid kissa det sista han gör innan han somnar,och saken är ju att det har gått så bra tills nu. Ska man sätta på en blöja igen,om detta fortsätter eller blir det ett stort steg tillbaka då kanske??Nån annan där ute som haft samma 'problem'?
Men det e klart,nu har jag 'klagat' på det här på bloggen,då blir det säkert bra efter det.... ;)
Jag hoppas på kissfria lakan inatt.........
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

3 kommentarer:
Hoppas det blev en kissfri natt. Jag har ju tyvärr inga råd som du redan vet hihi
Låt honom inte dricka för sent/mkt på em/kvällen, om han gör det. Se till att han dricker mkt på dagen ist (isf).
(Om jag dricker försent, vaknar jag på natten o måste gå upp o kissa)
Hoppas det ordnar sig! Kram
Hej! jag har inget bra tipps att ge bara tala om att elliot var lika dan. Tyvärr gav vi upp efter nästa 2 veckor nedkissande så nu har han blöja igen:( kram
Skicka en kommentar