onsdag 10 december 2008

Vårt hem i decembermörkret

Tog en bild ikväll efter K fick för sig att hänga upp julgransbelysningen i fönstret (plastgranen är ju mycket mindre än dom granar vi brukar köpa,så all belsyning fick inte plats :)
Å Tomteluvor på varje stol...
Tyvärr e kvaliteten på bilden inte den bästa,man ser liksom inte hur mysigt det faktikst ser ut,bilden blir ljusare än vad det är... ;)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Mysigt!!
Vart har ni köpt dom coola mössorna t stolarna??? Eller har du sytt dom!? ;)

Anonym sa...

Åååå vad mysigt!!!

/ Martina.

Cissi sa...

Jättejuligt och fint!!! Bäst du inte släpper in mig något mer nu innan ni åker för då vänds väl allt upp och ner ;)

Anonym sa...

Jättemysigt. Men jag var tvungen att klicka på bilden, trodde att det var en älg/ren i fönstret, men det var ju eran taklampa. Tomteluvorna skulle vi behöva till våra fula stolar....men nästa år så ska det nog vara nytt bord o stolar hos oss. Kram mamma