What's on my mind and happenings in my life surrounded by family and friends!
onsdag 10 december 2008
Vårt hem i decembermörkret
Tog en bild ikväll efter K fick för sig att hänga upp julgransbelysningen i fönstret (plastgranen är ju mycket mindre än dom granar vi brukar köpa,så all belsyning fick inte plats :)
Å Tomteluvor på varje stol...
Tyvärr e kvaliteten på bilden inte den bästa,man ser liksom inte hur mysigt det faktikst ser ut,bilden blir ljusare än vad det är... ;)
4 kommentarer:
Anonym
sa...
Mysigt!! Vart har ni köpt dom coola mössorna t stolarna??? Eller har du sytt dom!? ;)
Jättemysigt. Men jag var tvungen att klicka på bilden, trodde att det var en älg/ren i fönstret, men det var ju eran taklampa. Tomteluvorna skulle vi behöva till våra fula stolar....men nästa år så ska det nog vara nytt bord o stolar hos oss. Kram mamma
4 kommentarer:
Mysigt!!
Vart har ni köpt dom coola mössorna t stolarna??? Eller har du sytt dom!? ;)
Åååå vad mysigt!!!
/ Martina.
Jättejuligt och fint!!! Bäst du inte släpper in mig något mer nu innan ni åker för då vänds väl allt upp och ner ;)
Jättemysigt. Men jag var tvungen att klicka på bilden, trodde att det var en älg/ren i fönstret, men det var ju eran taklampa. Tomteluvorna skulle vi behöva till våra fula stolar....men nästa år så ska det nog vara nytt bord o stolar hos oss. Kram mamma
Skicka en kommentar