fredag 12 december 2008
Yes,mår faktikst bättre idag även om jag var rätt hes och inte kände lukt eller smak när jag vaknade men det kommer sakta men säkert tillbaka mer för varje timme! Att jag mår bättre kan bero på Nyquill och en HEL NATTS sömn utan en Anton som kom in under natten!!:) Ok,känner mig mer positiv att det ska gå vägen ikväll,men fortsätter låtsasklaga ändå (det hjälpte ju med Anton och hans nerkissade säng,där går det åter igen bra på natten!!:)!!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar