Jag vet att det kommer vara jul innan jag vet ordet av,för tiden går otroligt fort och vi har nästan alla helger uppbokade fram tills vi åker hem till jul. Första helgen i december e fortfarande ledig,kanske det får bli att göra julgodis och annat julgott den helgen..
Jag hittade förresten glögg i tepåseform(som jag vann på vårt julklappsspel med familjen/släkten förra året) i skåpet häromdagen,så kanske ska jag göra mig en kopp glögg ikväll...;)
Jul,jul stråååååålande jul...... ;))

10 kommentarer:
Gör som jag gjorde förra veckan -köp en julskinka på IKEA och lite jul knäcke till det. Då känns det OK att vänta lite tills julen är här... Tror du att jag drömmer om jul skinka nu när jag detoxar...Kram,T
Linda, första helgen i december är Sinterklaas!!!
Ja,pa fredag ja,men resten av helgen e fri! ;) Och sen firar vi ju inte riktigt sa mycket med SinterKlaas som ni gor! :) Linda
Läääängtar precis lika mkt som du!! Köpte Blossas Årgångsglögg idag... mmmmmmmm
Ja ovan var ju ifrån mig så klart....
/Martina.
jag längtar också som en galning! helgen då det är första advent åker vi ju bort och jag funderar allvarligt på att inte åka. jag måste ju städa och pynta!!! vill nästan plocka fram julmusiken men det kanske är lite tidigt.
Längtar också tills ni kommer med godingarna.Kram mamma
Hörde att årets glögg är blåbärs glögg. Hur gott låter inte det?
Jaså du längtar efter julen du ? ..
Håller nog med om att det ska bli mysigt att få baka pepparkakor snart igen och mjöla ner halva huset :)
Hur som helst - sorry att vi inte kunde ses nu när vi ändå var i Holland över helgen, men det var för intensivt ... hoppas du förstår.
Nästa gång vi besöker Holland hoppas jag vi kan stanna lite längre.
Holland verkade trevligt, men rackarns vad grötigt dom snackar & då är jag ändå smålänning, haha !!
kram på dig
// Linda
Jag längtar oxå för då kommer vi ju alla att vara tillsammans!! =)
Skicka en kommentar