onsdag 19 november 2008

Nästan slut pa batterierna...

till bloggen iallafall... energi för övrigt har jag! :) Känns som jag inte kan tänka på annat än att Sofia kommer hit i helgen( och med henne 3 flaskor GLÖGG,godis mm plus att det blir shopping i A+dam på lördag:) och att jag ska få julstäda nästa söndag... Min nedräkning till jul vill gärna gå lite fortare än verkligheten!
Och jag drömmer om julgodis jag skulle vilja göra-limetryffel,baileystryffel,kola, glöggtårta mm mm

4 kommentarer:

Anonym sa...

Oj oj oj du får göra vad du vill när du kommer hem, det lät smaskigt alltihop ;) Kram mamma

Cissi sa...

och jag drömmer med dig!!! längtar som en galning! Till jul alltså....

Anonym sa...

Glöggtårta - VAD är det ??? :)

Recept får du gärna dela med dig av !!

kram Linda

Anonym sa...

Ja det lät väldigt gott! Blir det hemmagjort julgodis i klapparna i år!? ;)Mmmm!
Ge lite sån energi t mig! =)
Man blir ju sugen när man går i stan o ser julpyntet o jul på Liseberg har redan öppnat (tror det var i förra veckan)... Men dit hat jag ej varit än.
Jag har köpt årets glögg, blåbärsglöggen fr Blossa. Den kanske vi smakar på imon när Linda H, Frank o Svea kommer hit!
Kraam!