fredag 14 november 2008

Tänk ibland, allt man behöver göra är att ta tag i den där stryktvätten och gräva djupt så hittar man en hel garderob man glömt av att man hade.... ;))

1 kommentar:

Anonym sa...

Hallååååå, blogggerskan, var är du? Mamma undrar