Idag har vi 2 partyn att gå på.
Först ut är avskedsfest för en engelsk vännina och hennes familj som ska flytta till Portland USA.
Det börjar kl.14 då både män och barn får vara med-dom har ordnat lite aktiviteter för barnen,och alla ska ta med sig bidrag till en buffe'(dom tror att det är en mindra bbq dom ska på,med bara några få vänner,men SURPRISE-hela vänkretsen kommer vara där!). Sen ikväll är det tänkt att folk får komma tillbaka och fortsätta festen men utan barn,får se om jag kommer så långt.
Vi har nämligen också blivit bjudna till en grannes 40 års fest i eftermiddag/kväll,men där blir vi nog inte så länge i och försig.
Kan ju inte bli för 'galen' ikväll,måset orka upp och förbereda för Sverige resan imorgon...;)
Idag ska det ju iallafall bli lagom värme ute,runt 25,alldeles lagom för en fest i trädgården! ;)
lördag 4 juli 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar