fredag 3 juli 2009

Seriöst,jag får verkligen INGENTING gjort i denna värmen....snälla åska kom nu och rensa ur luften åt mig....


*Hahaha som en skänk från ovan börjar det nu spöregna 10 minuter efter att jag skrev det översta... Regndroppar stora som tefat och HAGEL stora som puttekulor!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Här har det gått lite åska i utkanten men inte kom det nåt regn inte. Nu har vi fått det kvalmiga vädret också. Ska försöka få undan dammråttorna innan Olssons kommer imorgon, och det är inte lätt i värmen. Kram mamma