Seriöst,jag får verkligen INGENTING gjort i denna värmen....snälla åska kom nu och rensa ur luften åt mig....
*Hahaha som en skänk från ovan börjar det nu spöregna 10 minuter efter att jag skrev det översta... Regndroppar stora som tefat och HAGEL stora som puttekulor!!!
fredag 3 juli 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

1 kommentar:
Här har det gått lite åska i utkanten men inte kom det nåt regn inte. Nu har vi fått det kvalmiga vädret också. Ska försöka få undan dammråttorna innan Olssons kommer imorgon, och det är inte lätt i värmen. Kram mamma
Skicka en kommentar