lördag 11 juli 2009

Underbara svenska sommar....

Jo men visst,här i Sverige har vi precis det där perfekta svenska sommarvädret-
14 grader,regn,blåst och några solglimtar :-p (Emily har redan konstaterat att 'I Sverige regnar det bara..hihihi)
Nu hoppas vi på aningen bättre väder på Gotland,dit drar vi imorgonbitti. Barnen pratar om att vi ska till Pippiland varje dag(Kneippbyn;)!
Därefter har jag och mannen våra 3 barnlösa dagar i Stockholm,då vi även ska få träffat Malin och kanske Cecilia!

Jag har fått mig en dos räkor,ostkaka men ännu inget godis...vet inte vad det tar åt mig varje gång jag kommer hem,då blir jag inte alls sugen på godiset som jag suktat efter i flera månader innan men suget kommer snart,det vet jag ju..!;)

Igår åt vi ljuvlig middag hos Jenny och Anders och fick pratat en massa utan barnen närvarande!Tack goa ni! Å Grattis till Anders idag!

På onsdagen när vi anlände hade vi direkt kalas på eftermiddagen hos Ninas Fanny som fyllde 4 ,så vi har inte legat på latsidan(bara lite ;).

So long,vi höres om sisådär 1 1/2 vecka!

Inga kommentarer: