Varje dag frågar barnen om det är IDAG vi ska åka till mormor och morfar. Vi gjort en liten nedräkningsalmanacka åt dom men det hjälper inte,dom frågar varje kväll innan läggdags hur många nätter det är kvar.:)
Ja,dom är inte ensamma om att längta ,det gör jag med! Men nu är det ju bara 5 nätter kvar....
torsdag 2 juli 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

1 kommentar:
Läääääängtar....Mormor o morfar
Skicka en kommentar