torsdag 2 juli 2009

Hjärnsläpp

Det är nästan 30 grader ute idag(har det iofs varit dom sista 3 dagarna oxå tror jag..).och då lägger verkligen min hjärna av att funka. Jag är ingen som diggar 30 plusgrader och ligga och steka mig på stranden direkt-en maxgrad på 25plus räcker bra för mig! ;)
Det är en del som behövs förberedas men just nu blir inget gjort alls....

Nätterna är heller inte roliga,vårat hus är ändå tegelhus,men i år känns det varmare än någonsin inne,luften står helt still.

jaja inte klagar jag över sol och värme,men bara faktum att det gör mig så handlingsförlamad (heter det så..hihihi hjälp min svenska börjar bli kass oxå..=),några grader svalare och jag är tillbaka med lite mer energi och fungerande hjärna!;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Håller med dig Linda. Jag är likadan. Försökte rensa rabatten lite förut men gav upp när svetten rann över ansiktet (och resten av kroppen) På övervåningen är det alldeles för varmt att göra nåt och ute är det närmare 30 i skuggan. Tack och lov kommer att det lite moln då o då. Nu har vi klagat tillräckligt så nu blir det väl regn resten av sommaren ;) Kram mamma

Martina sa...

Jag ÄLSKAR värme och sol!
30 grader- inga problem, mår bara som bäst då! Tack å lov att vi är olika ändå ;)
Kram.

Anonym sa...

Håller med dig! Jag blir helt utschasad av denna värme !! Jag är nog lite mer 25graderstypen jag oxå :)
Ha det bra !! kram Linda