fredag 7 januari 2011

Anja Pärsons kusin Åhnej Pärson

Visst ser det ut som jag är född som slalomåkare.... ;-) Gud Vad jag skrattade,Kirby hade filmat mig när jag sakta plogade mig ner i backen som e riktigt tönt! haha Det är ju synd att det inte funkar att ladda ner filmklipp för mig på bloggen...... :-P hihi

3 kommentarer:

Anonym sa...

Sådan mor sådan dotter haha......

Martina sa...

Ser jag fel eller... Det trodde jag aldrig min vän! Hihihi

Hanna sa...

Haha ser bra ut! ;) Vi kanske ska tävla du o jag... Kunde nog bli kul, jag kan inte heller! Har åkt i Bollenkollen nån gång o det säger väl allt! haha. Men Niklas ska lära mig om ett eller två år kanske när bebis e lite större.... =)