fredag 7 januari 2011

Usch vilken vecka detta varit,trodde man skulle få starta det nya året aningen bättre. Barnen har tagit kål på mig med sina kl. 03-04 uppvaknanden HELA veckan.plus att dom vaknat upp 2-3 ggr innan under natten och kommit in till oss för att sova(ok,Anton sov 1 hel natt innan han var tillbaka pa 04 uppvaknandet,men emily var ju vaken). Värsta jetlaggen,hittills...

Och när jag inte får sova blir jag en deppig katastrof och har varit-är fullkomligt osocial. Skulle fikat med Danielle idag men fick avboka och lägga mig istället för jag pallade bara inte att umgås för mitt huvud bara snurrade. Somnade och vaknade 5 min innan jag skulle hämta barnen,oops! Sen la jag mig i eftermiddag igen eftersom jag fick vakna upp så hastigt för att hämta barnen kom jag inte ifatt mig själv riktigt. Så börjar komma till liv lite grann nu iallafall.
Imorgon är det födelsedagsdrink hos Emma,så hoppas verkligen vara i någorlunda form så jag kan komma ut lite och börja bli social igen! ;)

Inga kommentarer: